Året är 2010.

Tiden bara rusar iväg och nu är ett nytt år här. Ett nytt år fullt av nya möjligheter och kanske svårigheter? hur som helst tänker jag göra det med ett leende på läpparna, inget går lättare för att man är bitter den lärdomen kan vi ju ta med oss från 2009! Som det flesta andra så känner jag att det här kommer bli mitt år, eller egentligen vårat år.



Har haft en jättebra jul och nyår, fått alldeles för mkt julklappar och ätit alldeles för mkt god mat, men det är ju ingenting man ska klaga på!! Helt underbart.


Kommentarer
Postat av: ida

Åhhhh de bir allas år nu 2010, kommer bli så bra känner ja på mig! =)

Hur härligt som helst att träffa dig igen!

PUSS

2010-01-04 @ 09:25:57
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: emilia

älskade vän. verkligen inget att klaga på, du är underbar. Önskar att vi sågs oaftare, men det kanske 2010 kan se till? puss

2010-01-04 @ 10:15:43
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0