Start på veckan.

Igår hade jag en lugn och skön söndag, varvade att tvätta, vika tvätt och städa garderoben med att glutta på tv och läsa bloggar ;) Gick över till maxi för att köpa lite grejer till mat och bestämde mig för att även baka bullar, så det blev tunga påsar att bära hem med mjöl, mjölk, socker...dessutom var det kaos på maxi, sen när börja alla handla på söndagar? Rann svett om mig av att vara där inne i 20min, haha. Hatar att behöva trängas och folk som går in i än, ja allmänt kaos.

Kom hem och fixa en bulldeg och lät den jäsa medans jag kunde kolla på de sista avsnittet av Grey´s säsong 5, så jävla bra, längtar tills dte börjar igen!

Nu har jag vart ensam här hemma sen igår vid tolvsnåret då Björn begav sig ner till jönköping. Har haft en jobbig natt. Vaknat hela tiden och kollat efter Björn och flera gånger flyttat mig över till hans sida för en kram men där låg bara ett sketet täcke. Längtar tills jag kommer hem från jobbet ikväll och får en Björnkram :)

Nu ska jag styra upp mig och kila till jobbet 12-22 idag. Det är bara att köra.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hatar också att sova ensam, det går ju fan inte ;) På onsdag är det Grey´s! Spännande! Du gumman, vi lär ju ses den 10e om inte annat?:) Vi haar så gamla pojkvänner ;) Puss!

2009-09-28 @ 12:33:39
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Lina

Lars har laddat ner fjärde säsongen åt mig. Så snart är jag diskutabel om Gtey's ! ;) ser du hur sjukt tidigt jag är uppe ? Sitter i soffan som ett monster och piggnar till. Vi ska äta fruukost :) puss puss

2009-09-29 @ 07:12:48
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0