SJUK!

Jag är sjuk! Min näsa rinner, mitt huvudvärker, min hals gör ont, jag låter som en kråka när jag pratar och mina läppar är så torra att jag inte kan sluta bita på dom och det ser därav ut som jag sprutat in ett par kilo restylan i dom (dom svullnar upp mer desto mer jag gnager). Livet leker med mig, på ett rått sätt. Jag är inte helnöjd men ändå lite småglad att ha en man "mellan två jobb" hemma, är inte så ensamt då. Har nån att retas med brukar ge han en äcklig "nu blir du sjuk puss" emellanåt, så som det ska vara! Björn är dessutom väldigt snäll och hjälpsam. Han gör te åt mig och åker mer än gärna till ica och köper vindruvor, glass och jordgubbskräm. Igår gjorde han till och med fruktsallad åt mig. Han älskar mig den där Björn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fattas bara / att han älskar dig. Och det finns det fler som gör Puss

2009-09-08 @ 07:43:39
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0