Promenera mera.

Gick upp vid 9 tiden idag, hade ställt klockan på 8, men snoozade en timme, det får man göra när man är ledig! Drog ut på en morgonpromenad, blev en timme. Tänkte ta det lite lugnt, är ju fortfarande snorig och så men så fick jag en hurtmorsa med barnvagn efter mig så fick pinna på ordentligt. ALDRIG I HELA MITT LIV ska en mamma med barnvagn få gå om mig, aldrig! Sen får de va hur jäkla hurtiga dom vill. 

Tog en låång dusch sen och avnjöt frukost vid datorn med Lina vid msn. skönt att snacka lite. Saknar henne jämt.

Nu ska jag piffa till mig lite och hitt på nå.  


Kommentarer
Postat av: Lina

Saknar dig med ! Du var duktig på morgonen. Jag har varken kommit mig upp ur soffan eller gjort den där matlådan och nu ska jag stå på busshållplatsen om 45 minuter. iik ! PUSS

2009-09-07 @ 12:28:15
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gumman, vi skulle var SÅ inne för sex år sen, kanske dags att dra fram våra gamla brallor, hahaha! http://blondinbella.se/dagens-outfit-2/

Förresten är du söt när du tävlar mot mammor, du skulle inte vilja jobba på skolan där jag jobbar - hallå MILFS!

Ps. kanske händer grejer på bloggfronten snart, håll utkik, hihi ;)

2009-09-07 @ 17:43:36
Postat av: ida

idaevaidamaria.blogg.se



den du hellan

2009-09-07 @ 20:14:45
Postat av: IDAA

skämtade... eller de blev lite fel... men iaf

evaidamaria.blogg.se

PUSS

2009-09-07 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0