Överkörd.

Fy tusan, känns som nån kört över mig och sen backat och gjort det igen. Helt förstörd. Gick inte upp en minut tidigare idag för nån promenad, kröp istället in i Björns armar och sov tre timmar till. Mycket värt! Inte för att jag känner mig direkt piggare nu men ändå ;)

Tryckt i mig lite chokladrester från igår, medans jag vänta på att Björn skulle komma upp ur sängen. Nu står han i duschen och sen ska vi åka till Hedemora en sväng idag. Krama mammsen lite och pussa på Blayan. Tänkte nog ta med min gamla säng hem därifrån oxå så vi kan styra upp kontoret/gästrummet. Lina kanske vill sova nån natt när hon är hemma? och nån vecka senare så kommer ju Shams hit och ska sova, så kan ju va bra med det uppstyrt så slipper man madrasser och grejer i hela vardagsrummet lixom, det blir nice.

Nu blev ju den här dagen segstartad, men hoppas att vi kanske hinner svänga in en sväng i avesta och kolla in nån outlet som jag hört ska finnas där..Skulle va fint med en snabb titt iaf. På hemvägen om tiden tillåter vill jag stanna hos mormor och morfar en sväng oxå, man kan ju inte bara åka förbi utan att säga hej åtminstone, så det är faktiskt ett måste!

Nu ska jag styra upp mig själv på 5min, sen drar vi.

Ha en fin dag gott folk!

Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken vacker syster jag har !!! Haha, jag tycker också bættre om att blogga från min dator. Det funkar inte att koppla in sladden till den ! Vet inte varfør :S Vi har førsøkt och førsøkt men den vill inte. Pussa på Blayan från mig också. Lilla skruttan... Tycker det kænns så jobbigt det hær att alla blir ældre. Jag vill inte !!!



Det ær bra att du lyssnar på kroppen och sover lite extra nær det behøvs. Och jag ska ju hjælpa mormor nær jag kommer hem men vi får se skruttan :) Jag ælskar dig ! Puss och kram !

2009-09-21 @ 12:28:20
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken fin bild den visar vad vacker du är Det va så roligt ni va hit en dag Gör om snart Pussar <3

2009-09-23 @ 06:56:00
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0