Lördagens första solstrålar.

God morgon på er!

Var uppe tidigt idag, 07.00, för att vara exakt. Slängde på mig lite paltor och gick min promenad. Det var dimma ute och mitt ansikte mötes av dagens första solstrålar, såg inte en kotte på min sväng. Kanske inte så konstigt med tanke på att det är lördag och folk njuter av att det är helg. Jag njuter lite med, trots att jag ska jobba.

Mysigt uppvaknande. Har duschat och klätt på mig nu, ska snart kila iväg till bussen och åka in till stan för frukost/fika med tjejerna. Den blivande polisen Ida är i stan och träffa den donnan vill man inte missa minsann!

Klockan två är det jag som stämplar in på donken för ännu ett stängningspass.

Trevlig helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad hurtig du är Älskling!

Själv blev jag väckt av en slangkund ca 08.00

Men numera kliver vi ju upp halvsex varje vardag så på lördag har man rätt till sovmorgon... :D

2009-09-19 @ 11:22:50
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0