Ingenting.

hello sötsaker!

Skön lördag, jag har inte gjort nånting. Eller jo det har jag, en dag full av mys och lunch på stan. åt en bakad potatis med skagenröra, mumsit. Till efterrätt dela vi på lite kladdkaka (som var alldeles föör kladdig, till och med för mig, var typ smet.) och kaffe i sällskap av Daniel som kom förbi på panini. Sen fick vi båda ont i magen, säkert smetens fel och vi åkte hem. Slappat lite mer, druckit kaffe och haft en väldigt lugn och stillsam dag, kanske så en ledig dag egentligen borde vara? helt ledig lixom!

Nu har jag målat naglarna, mest för att jag känner att jag måste passa på när jag är ledig, stört. Lite kladdigt vart det, är ju inte så van när man aldrig får ha långa fina målde naglar, lite bitter är jag! Men nu är dom rosa och fina :)

Sitter nu i kvällsfunderingar, vaad ska jag göra? det är frågan.



Bilden har inget med texten i inlägget att göra, den gör mig bara glad.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh tack gumman! Typiskt, hade jättegärna spenderat kvällen med dig :( Men vi måste styra upp snart! Mysigt att läsa massa från dig nu, gillar alla fina bilder! Du måste ju ha kollat på idol och sett Piotr, är det inte lite Björn över honom!? ;) Hälsa förresten så hoppas jag vi kan ses nåt snart! Puss!!

2009-09-26 @ 19:26:49
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: matilda

Jaa det är då något man kämpar sej igenom! Men så får man nåt så underbart för det :D Ja precis, du får komma till shell och köpa en korv då och då så kanske vi är där haha :) kram

2009-09-26 @ 21:39:47
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: Liz

sv : Hehe okej jag ska försöka .

Det känns som man verkligen måste se den.

Men har hört att andra är mer brutal.

2009-09-27 @ 09:14:31
URL: http://annliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0