In sen UT.

Har haft en härlig dag och kväll. Men NU är det ensamt som bara den. Björn har dragit iväg på jobb och jag är ensam med en läskig film på 5an, KUL! Vilket betyder att jag förmodligen inte kommer kunna somna sen..

Käkade hur som helst massa sushi till lunch och sen gick vi till skatteverket och adressändrade åt mig, vilket verkligen var på tiden. Så nu bor jag och Björn ihop på riktigt ;) annat vettigt jag sysslat med idag är att betala räkningar, så jäkla deprimerande. Hatar att få lön när det första man får göra är att föra bort massa pengar. Men pengarna gör ju nytta, det gör dom ju. Man har ju trots allt tak över huvudet! och nej jag hatar inte själva lönen, älskar ju såklart att få valuta för mitt slit, men hatar att skicka iväg dom direkt..men det förstod ni nog.

Lyckades få med Björn ut till IKEA en sväng oxå, fast mycke klagande var det. Hann norpa med mig galgar, en kruka, en blomma och två isformar på vägen ut. 113pix för det kalaset var inte dåligt tycker jag!

Nu är filmen slut och den sluta fint så kan nog somna sen trots allt, skönt va? så slipper ni oroa er för min sömn..



Ha en trevlig helg nu gobitar.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad VACKER du är älskling !

2009-09-30 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0