Helgen närmar sig.

Hejsan på er!

Jobbat nu ett par dagar, har inte haft så mycket att skriva..blir lixom "Idag gick jag upp, promenera,åt frukost, jooooobba, drack te, sooooov"

men idag började jag faktiskt 15 så jag har haft en jättemysig lunch på java med Björn innan jobbet. Sushi är det vi åt, massa massor! MUMS. Drack en kaffe och snacka lite där sen åkte vi till jobbe och drack mera kaffe och mös.

Sen jobba jag. Softa kvällar har det vart nu, inge folk alls direkt. Vågar ingen åka ut till Stenhagen längre?? va va va?

Nu ska vi kolla på dagens Idol avsnitt, dricka te och äta bullar som Björn överaska mig med. Han är bäst i test!

Gonattis.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så musigt men Moa i min korridor bakade ocks¨å bullar ;) hihii

PUSSS

2009-09-10 @ 22:58:18
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: ankan

haha neej va tror du när bussarna slutat gå efter åtta!!haha

2009-09-11 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0