Härligt med morgonregn.

Vet ni vad bland det bästa som finns är? Jo att vakna av regn, höra hur det smattrar mot rutan. hela rummet är friskt och krispigt. Man vaknar lixom och känner hur härligt det är att ligga kvar under sitt varma täcke en stund till, men kan samtidigt inte riktigt somna om för att det är så luftigt, härligt. En puss på Björn och sen är man uppe. Samtidigt som man kliver ur sängen så börjar regnet avta och när man kommer ut från badrummet skiner solen. VILKEN HÄRLIG DAG!

Dessvärre är man väl inte helt 100% än, ska ta det lugnt idag oxå så ingen promenad på det inte, även om energin känns som den skulle sprudla (tills jag kommit ut genom dörren, sen skulle kroppen påminna mig om att jag i flera dygn legat i sängläge och ge upp.) Näe en lugn start får det bli så jag hinner med. Ska däremot städa undan "sjuk-känslan" som befinner sig här hemma och byta sängkläder så man kan känna sig lite frääsch igen.

Det är vad jag ska pyssla med all day och dricka massa te därimellan så min hals blir friskare än friskast.


Kommentarer
Postat av: ida

Skööönt att du börjat blogga igen hellan så man kan följa dig kvinnan nu när man befinner sig här uppe!

Fan vilket fint kort på er två då turturduvorna där!!

Miss you babe!

2009-09-02 @ 18:42:17
Postat av: Sanna

Söötnosar!!! Bra att du är lite piggare gums! Puss

2009-09-02 @ 19:49:44
Postat av: Mamma

Riktigt fin bild, rama in den till mig i julklapp / Puss

2009-09-08 @ 07:38:22
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0