Fredagsmys?

Hej på dig "fredagsmys". Jobba hela kvällen och sen hem till en mörk, kall och TOM lägenhet. Björn är på kalas. Nu är det igång igen. Sämst när man stänger, så ensamt att komma hem, om man är ledig/öppnar kan man ju alltid hitta på nått med nån, men kanske ingen som känner för att hänga efter 22 lixom.. Sitter här i min ensamhet och ska kolla på dagens Idolavsnitt innan jag gör natta och kryper till korgs.

Tittade in i sovrummet för att hämta en tröja och möts av detta:



sötskrutten har ägnat mig en tanke innan han drog och gjort sängen lite inbjudande och lagt spikmattan på plats. Det är småsakerna som gör det, jag älskar dig.

Nu ska jag kolla på Idol och sen krypa ner där i sängen...

Hoppas ni har en härlig kväll med erat fredagsmys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0