För det är solsken idag.

Härlig dag. Sov en timme längre en planerat men tog mig ändå ut på morgonpromenaden, skönt att komma igång. Konstaterade att jag går förbi 4 dagis (eller förskolor som det numera heter) och minst lika många lekparker för barn. Såg även en ekorre skutta runt i träden och ett antal hundar.

Annars har jag inte gjort ett piss, slöat bort ett par timmar framför datorn och tryckt i mig frukost. Nu ska jag knalla bort till jobbet och jobba till 22. Sen stämplar jag ut för en ledig helg..Så blir Fredagsmys när jag kommer hem.

Ha en härlig helg kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Härligt att du har en ledig helg gumman ! Kanske det är ett omen att du går förbi så mycket "barnplatser" ? Känner du inte att det liksom kallar på dig och att ditt inre kall egentligen är att jobba med barn ? ;) PUSS, ha en trevlig helg !

2009-09-11 @ 19:49:47
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0