En vanlig Onsdag.

Har aldrig vart tröttare (kändes det som) än när jag krälade upp ur sängen imorse, trök ihop håret i en knut och traskade till jobbet.



men man piggnar ändå till när man kommer ut på morgonkvisten. Morgonluften är kall och höstig och himlen blå och fin, uppfriskande.

Tiden gick fort på jobbet och vips så var jag hemma. Tog en promenad med Björn som gick i snigelfart för att Björn skulle knäppa kort på ALLT. Jag blev bara hungrigare, hungrigare och surare. Fy, är verkligen ingen trevlig person när jag börjar bli hungrig. Handlade lite på maxi innan vi gick hem och sen ställde jag mig och gjorde hemmagjorda köttbullar och brunsås medans Björn gjorde hemmagjord potatismos, till det serverades mammas rårörda lingon som vi fick när vi var upp och hälsade på :)


Tack snälla mamma, var hur god som helst!


Massa sås ska det vara. Husmanskost är det BÄSTA!

Nu ska vi snart kolla på Idol, men innan dess ska jag styra upp lite te och duka fram lite naturgodis.


Kommentarer
Postat av: Emilia

ÅÅ, när jag först såg burken m lingon så tänkte jag att var är gräddsåsen?! En bild senare så kom den! Hur gott ser dte inte ut egentligen?! Kanske bjuder N på detta ikväll :D MUMS puss

2009-09-24 @ 10:23:44
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Mums vad gott syrran ! Och fy vad sotis jag blir på det fina höstvädret... Här är det bara grått och regn och trist.... Men det är lite höstmysigt det med :) Puss och kram !

2009-09-24 @ 10:50:25
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det såg smarrigt ut va duktiga ni är !

2009-09-25 @ 08:26:36
Postat av: IDA

FYYY FAN VA GOTTT!!!!!

2009-09-25 @ 17:05:17
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0