Ännu en dag med arbete.

Vaknade lika död och bitter som igår men efter en inre konflikt med mig själv, så bestämde jag mig för en promenad i solskenet, som gjorde susen! Känner mig pigg som en lärka och har tryckt i mig äggmackisar (det var så jäkla gott igår så var tvungen att göra en repris!) och gjort matlåda!

Sen att jag hellre hade vart ledig, och strosat runt i solskenet hela dagen det är en sak ;)

_____________________________________________________________________________________________

Några ord från mig, Björn: Jag vill inte pussas när hon äter äggmackor. Jag börjar tro att det är därför hon äter ägg...

_____________________________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Lina

Gumman då ! Har varit jättefint väder här med i två dar men nu på eftermiddagen idag så började det regna, just typiskt. PUSS

2009-09-15 @ 23:28:12
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0