Visst hade jag en bra dag igår.

Tittade in hos Lena påvägen till stan för Björn skulle fixa en sak, så jag passade på att mysa med fågeln. Vi börjar bli goda vänner jag och fågeln nu. Förut skrek han/hon så jäkligt när jag var där nu myser den och ger gulliga ljud ifrån sig medans jag klappar den på näbben, så sött! Tog ett kort på mitt favoritkort på Björn från när han va liten som hänger hos hans mamma, han är så söööt :) Sen drog vi till bussen och ner på stan...

Där vi möte upp Hanna för att skvallra och äta massa sushi, värt. Köpte Björns fina skor och vinka sen av honom medans jag och Hanna spatsera på stan en stund till innan mötet med arbetsmiljögruppen. Möte sen vidare till jobbet där tiden rusa och helt plötsligt var det stängt och klart och jag, Abir och Shaimaa gick hem till oss och åt bullar och drack thé. Jag klagar då inte på gårdagen!

Nu ska jag dra iväg till jobbet, dags för ett vanligt stekarpass 13-22. Så ni kan ju ha det så jävla mysigt alla som ska sitta hemma och äta gott och kolla på idol ikväll och skänka mig en tanke då och då!




Jag är inte bitter. ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt då ! Vad tittade ni på för bilder egentligen undrar jag ? :) Jag är aaaasförkyld och ska upp och jobba 7 imorgon, extra. Fy fan. PUSS

2009-10-16 @ 23:33:09
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0