tusslest.

Hade en superhärlig ledig dag igår. Inhandlade ny spegel till hallen och gummistövlar och åkte sen ut till mormor och morfar, vi kom dock lite sent för skogsvandring så vi satt inne och mös, fikade och åt supergod sallad som jag idag härmat och gjort en likadan till matlåda för jag tyckte det av såå gott!! Finns inget ställe som jag slappnar av så mycket på som hos mormor och morfar, är helt lugn i hela kroppen och jag kan släppa allt och bara vara när jag är där. Det är så sant, Björn säger alltid när vi åker därifrån att han verkligen märker skillnad på hur lugn jag blir och kaxig ;) haha..Stackars tusslest! Så nu är jag laddad med ny energi för några jobbdagar till!





Nu är det dags för jobb igen. Må gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är gullig som alltid det är så rolgt att ha er här, längtar till nästa gång.

2009-10-27 @ 12:47:48
Postat av: Anonym

Du är gullig som alltid det är så rolgt att ha er här, längtar till nästa gång.

2009-10-27 @ 12:48:08
Postat av: Anonym

Du är så gullig jämt,det är så roligt att ha er här

längtar till nästa gång.Men va är det för gapande

tant i din soffa? Det är inte jag,haha.

2009-10-27 @ 12:55:37
Postat av: märta-maria

Jag vet darling..tiden springer iväg..jag vet inte hur jag kommer ha tid me uppsalavisit innan jag åker..kan bli svårt!Men jag ska kolla över de..annars får vi ta en pratstund i den kära telefonen=)Saknar diiig!PUSS!Du är bäst!

2009-10-27 @ 13:14:42
URL: http://martamaria.blogg.se/
Postat av: Ida

Yo hellan, ååååh gud va härligt de lät, kan du inte skriva receptet till salladen =)

så man kan göra de här uppe också, blev ju nyfiken på de..

PUSS

2009-10-27 @ 15:42:18
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad bra gumman :) Hold on ! PUSS

2009-10-27 @ 21:00:25
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Lina

ASSÅ ! Jag ångrar mig. Du är fan världens sämsta bloggare.. SKRIV ! Vad som helst. Om hur blommorna har det på vintern eller hur skitig badrumsmattan är eller whatever. Annars slutar ja gå in här och ge eftertryck i din statistik. FÖRSTÅTT ?!

2009-10-31 @ 00:39:38
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0