Näe men jag bjuder väl på en "Dagens middag"


Köttfärsbiffar, klyftpotatis, avokado-gurksallad, brunsås och rårörda lingon.


Var trött och hungrig när jag kommer hem och då är mitt humör skrämmande svajigt. Humöret svänger fram och tillbaka och det resulterade i att jag skrek på min fina mamma in telefon och var allmänt sur mot Björn som stog och laga middag åt mig. Är glad att människor som står mig närmast ändå känner mig så väl att de ser mellan fingrarna och förlåter mig. Jag menar inget illa jag behöver bara lite tystnad och mat. Förlåt.


Maten var iaf hur god som helst, tack älskling!


Nu när jag är mätt och belåten ska jag ställa mig och baka lite till Björns födelsedag, har ju redan bakat en sats bullar men tror det kommer behövas en till :) Sen väntar Hollywood fruarna och det kan man ju inte missa...


Kommentarer
Postat av: IDA

ÅÅÅÅH vad underbart gott det såg ut att va då.... =) vill också äta gott!!!!

PUSS

2009-10-05 @ 22:30:00
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det såg gott ut ! Både maten och bullarna :)

Hoppas du fått sova gumman ÄLKAR DIG !

2009-10-06 @ 07:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0