Måndag morgon.


Godmorgon på er, här sitter jag och har det bra med smoothie och nyhetsmorgon. De pratar om att helgen är slut och man känner "måndagsstress". hah, jag känner ingen stress ja inte. Kanske en bra grej med att jobba skift? Det blir lixom aldrig "helgen är slut nu börjar allt jobbigt" eftersom man är ledig olika dagar lixom. När man gick i skolan däremot då var det ju verkligen sådär, fy bubblan vad måndagar var jobbiga. Inte nog med att helgen var slut, det var första dagen på veckan och heela 5dagar kvar till helgen och tiden kröp fram. Nu för tiden så går tiden så jävla fort så hinner knappt blinka så är dte ny månad, ja det är så det känns!

Så vare med det!

Igår regnade när jag gick till jobbet idag är vädret nice, skönt! Var lite små jobbigt att gå dit igår och jag pratade högt med mig själv om hur dum jag är som inte har något paraply, vem har inte ett paraply lixom? Så det ska införskaffas snarast så jag är beredd när regnet känner för att hälsa på igen :)

Dricka upp sen jobb!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du anar inte hur fort tiden går när du kommer upp i min ålder ;)

Du är så duktig som håller humöret uppe o knegar på !

Älskar dig så !

2009-10-05 @ 08:07:33
Postat av: IDAA

INGEN måndags ångest här uppe i Umeå, NÄSTAN att man längtar till måndag för då får man gå i skola... eller nja inte ritkiogt men det är inte som i gymnasiet ja lovar! =)



Jag har också ett paraply på min inköpslista!

2009-10-05 @ 12:29:02
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0