Lördagen del 1.

Hela lördagen var det födelsedagsfest för mormor. Det var massa god mat och bakverk. Tipspromenad, som jag vann. Första gången jag vinner en tipspromenad tänkte jag säga, men om sanningen ska fram vann faktiskt jag och Björn en tipspromenad i somras, på ett bröllop där Björn sjöng, så ingen av oss kände egentligen brudparet men endå så vann vi tipsrundan om dom, haha tur eller vad!

Det blev ett lyckat 70årskalas med hela släkten. Underbart att ha alla samlade, väldigt intensivt men underbart!

Glömde dock att ta kort, så finns väldigt få ifrån dagen, Lina var däremot mer aktiv så det kommer nog upp mer bilder där så småningom om man är nyfiken :)




Vi tjuvstartade på lunchen då resten av släkten vara så sega ;)


Lina myste såklart så mycket som möjligt med Ally.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0