Lördag del 2.

När klockan närmade sig 21, så gjorde vi oss i ordning och hade lyckan att få skjuts av Marie och Fredrik ända till dörren, vilket var en stor lättnad då Linas väskor inte direkt var små och lätta, inte så kul att släppa på bussen då ju. Tack snälla ni!

Vi kom hem och innanför dörren där det var knäpptyst, förutom Björn och Sanna som typ stod och viskade i köket. Att skitmatchen på tv hade all fokus var det inget snack om och när det väl var avsultat möttes jag inte direkt av glada miner när jag slängde ur mig nått i stil med "Kul att matchen gick så bra." Ooops, men när killarna tjurat en stund och lagt förlusten bakom sig var festen i full gång.










Många många ansikten som inte fastnat på bild då man hade liiite annat, typ umgås? att tänka på istället för att knäppa kort då. Men det var en trevlig kväll, förfesten var guld sen utgången hade ju sina dunster om man säger så...


Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vilken konstig snelugg jag har :S Jag brukar ju ha den rätt fram ! Är det så att jag vart ful på alla bilder eller ? Är det därför jag inte får vara med eller ? vavava ? ;)

2009-10-14 @ 12:02:01
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0