Kastar in handduken.

Varför gör jag såhär kväll efter kväll? sitter uppe så sent som möjligt trots att jag är dödstrött. Så dumt! Var svettigt på jobbet idag, bra brände man kanske lite fett från kroppen för sen har jag tryckt asgod tårta och middag hos svärmor. Mums på den! Imorgon väntar en hårdkörare till och sen ledig måndag! Fick höra idag att brorsan och mamma nog oxå kommer till mormor och morfar på måndag. Underbart!  Familjemys tackar man inte nej till!

Nu ska jag krypa ner i sängen och soova, det var tametusan på tiden, tur att man får en timme extra eftersom man ställer tillbaka klockan inatt. Det glömmer ni inte va?

Sitter föresten med tvn på och alldeles ensammen eftersom Björn jobbar. VARFÖR är det alltid jätteläskiga saker den här tiden på tv? Jag kan lixom inte kolla på nån kanal för då komme rjag drömma mardrömmar och ja jag är extremt känslig.

Föresten mamma så är bilden på det förra inlägget gammal så Björns hår finns kvar :)

Godnatt mina nära och kära.



Jag saknar dig syrran.

Kommentarer
Postat av: Lina

OCH JAG SAKNAR DIG ! Så jäääävla mycket. Förlåt att jag bara försvann på msn, var inte meningen. Glömde helt bort mig. Vilken fin bild ! Tror inte jag har sett den där :) Lovely ! PUSS

2009-10-25 @ 01:24:53
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Ida

Blir ju lätt så, men när du läser de här är du ledig =D wiiieee!

Bara för ja skrev så så har mina ekksem runt munnen kommit.... =) hahaa

PUSS

2009-10-25 @ 10:38:18
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0