I en låg period.

Jag har skurit upp hela min högra hand och jag vet inte på vad, men har massa små skärsår på hela handen som såklart inte är särskillt skönt + att det är handen som är mest sargad av eksem :( STACKARS MIG!

Annars så har jag jobbat och jobbat. Jag är trött nu. Tre dagar kvar till en ledigdag som jag tänkte spendera hos mormor och morfar (fast dom vet inte om det än). För jag tänkte fira morfars födelsedag på månda istället för tisdag för då jobbar jag igen.

Har öppnat nu i fyra dagar så ska bli jäkligt skönt med sovmorgon imorgon :) Det gäller att se det ljusa när så mycket är skit, men Björn stötta med middag på bordet och jordgubbsglass till efterrätt när jag kom hem efter 11 timmars arbete. Han är underbar.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars älskling hoppas du får tid att uppsöka Annika med ditt exem snart. Var rädd om dig! Vilken underbar bild! Älskar dig<3

2009-10-23 @ 07:23:03
Postat av: Anonym

Det är synd om dig du måste fixa det där exemet har ni ingen företagsläkare.Du kan ju så lätt få bakterier i oxå.Vi ser fram emot att få rå rå om dig en hel dag alldeles själva. Jag har också kämpat på lite med ett öga så pass så doktorn tackade mig i dag för jag var så tålmodig vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt Älskar Dig

2009-10-23 @ 16:31:21
Postat av: Lina

Muuu... Du vet väl att du alltid kan ringa mig om det är något. Även om det är dyrt så vet du ju att Lina pepp-talk i fem minuter är bättre än inget alls väl ;) Du borde verkligen ta tag i det där med dina händer Helena. Du som alltid haft så fina mjuka händer syrran ... Puss puss

2009-10-23 @ 18:49:24
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Ida

Hellan, flytta upp till Umeå, vi har ju samma eksem.. men mina har fasiken blivit bätte sen ja kom hit.. vet inte, men kanske kommer nu när de är snö... brukar ju bli värre när de är vinter men iaf... =)

Hoppas de läker snart, annars får du köra en helg här uppe hos mig .. =)



PUSS

2009-10-23 @ 19:56:32
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0