Grundlurad.

Shit pommes vad Björn lurade mig nyss! Vi kom hem efter att vi handlat mat och packade upp..Jag sa att jag bara skulle kolla lite bloggar och duscha innan vi skulle äta. Jag slår mig ner vid datorn som står inne i vardagsrummet som vanligt och Björn kommer efter ochs e jäkligt glad ut. Vi sitter där och pratar och jag stoppar in sladden från kameran medans datorn laddar, när den laddat klart och startsidan är uppe så är det inte alls samma bakgrundsbild som jag brukar ha..

och alla mappar var borta, jag börjar få panik och frågar vad Björn gjort, ÄR ALLA MINA SAKER BORTA?? nästan så jag började gråta ;) men då säger Björn "men det är ju inte din dator älskling, det är min".. Då har den jäkeln köpt en nästan likadan dator (hans är iaf sämre än min! Viktigt!) men jag tänkte väl inte på detaljer när vi satt och prata lixom. Lurad det blev jag!



men lika, visst?

Kommentarer
Postat av: Björn

Dom är jättelika! Skillnaden är att min är MYCKET bättre!!

2009-10-04 @ 03:15:06
Postat av: Anonym

hahahahaha

2009-10-05 @ 16:19:27
Postat av: Anonym

hahahahaha

2009-10-05 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0