Gillar läget.

Hur kallt håller det inte på att bli lixom? Vill inte skruva upp värmen i lyan på max heller, för vill ha en "extra kanon" med värme när det blir kallt på riktigt. Om man lixom fryser fingrarna av sig nu när det är typ -3 vad händer då när det är -20, eller blir det ens så kallt här hemma? Det känns som det! Vilket leder oss in på det faktum att jag faktiskt skulle behöva köpa en ny vinterjacka. Det är mycket nu. Men hur mysigt är det inte med höst/vinter?! jag gillar det faktiskt, än så länge...

Ska strax kila över till jobbet och beställa varor sen ska jag och Björtis åka ner på stan och köpa skorna han fått i födelsedagspresent av mig dårå, eller han har ju inte fått dom än men snart så. Lunch med Hanna och därefter arbetsmiljömöte på landings, sen hem till hagen för att jobba stängning 17-22. Sen var det tack och bock för den här dagen.


BLEKFISAR!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

TAACK HELLAN! Värmde de du skrev.. men bättre är det iaf och ska ta atg i de ikväll.. =)

Mys dag låter det som ni sak ha idag, landings, skoköp, hanna lunch, och sen ett soft pass. hur mysigt som helst låter det!

Åh saknar dig!

2009-10-15 @ 09:35:46
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken heldag syrran ! Effektiva grejer :D Själv ska jag hoppa in i duschen nu efter lite träning.. skakar hela jag, haha. Och visst är klippet underbart ja ? Hon krossade knäskålen i det där hoppet. Hemskt. Men ändå liksom HAHAHA !

2009-10-15 @ 11:30:04
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0