Frukost.

Godmorgon!

Jäklar vad kallt det är ute idag, vaknade och frös som bara den och ville bara ligga kvar där under täcket. Lite motvilligt gick jag ändå upp och frös in bullarna och plocka lite, konstaterade att vi inte hade någon frukost hemma så gick över till maxi för att handla. Så nu sitter jag och myser med min frukost och tittar ut på det kalla. Nyss var det sommarvärme och nu är det vitt av frost. Snabbt kan det gå!

Ska äta färdigt nu och sen baka lite chokladbollar och städa lite innan det är dags för jobb. Kör 13-22 idag, är inte alls sugen på att jobba, skulle helst gå hemma och plocka heela dagen. Men vem är ledig i 4 dagar om 2 arbetspass? Jo jag! Så tänker inte klaga, inte alls.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0