Eftersom jag är världens bästa flickvän...



..så har jag precis serverat Björn en supergod smoothie på sängen i hopp om att han ska vakna ;)

Igår så började jag dagen med städning och sen så jobba jag stängning. Var en bra dag som tuffade på himlans smärtfritt. SKÖNT! Fick finbesök på jobbet i form av mormor som kom springandes, det gillade jag. Min vackra mormor!

När jag kom hem så hade även Björn kommit hem ifrån Övik, mysigt. Gjorde chai och tinade varsin kanelbulle och hade idolmaraton, mysigt! Sen blev det spikmatta följt av sömn.

Nu sitter jag här, har vart till jobbet och beställt varor och handlade lite frukt till våra smoothies + en pincett eftersom Björn slarvat bort min BRAIGA och trodde det var okej att köpa en skräp-pincett för 19spänn i kompensation. men icke, så nu har jag handlat en fin och bra från depend, har till och med testat den och den tar många strån på ett nyp vill jag lova, dessutom är den lila/rosa så den är lite fin oxå ;)

Lunch på stan väntar lite senare.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snäll du är systeryster ! :) Vad skönt att Björn är hemma nu då. Vart ska ni äta lunch ? med gladare miner än sist hoppas jag, haha ! PUSS

2009-10-01 @ 12:49:08
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: idaa

Vilken MYS dag!! =)

ÅÅÅÅH!!



PUSS

2009-10-01 @ 16:59:42
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: anka

tappa bort pincetter är värre än att dö kan du hälsa björn.

2009-10-01 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0