Blek och med en stor fet svullen röd nos.

BLÄ! så känner jag mig idag, näsan är fan inte min vän, snorig eller vad. Sitter inlindad i en filt och ska borsta gaddarna och jobba slapp pass idag 12-19. Björn SOVER, asså shit. Han måste vara sjuk eller nått för han somna seriöst 21 igår i soffan, sov där till 00 då jag väckte honom och sa till honom att lägga sig i sängen och där har han sovit sen dess. så FEMTON TIMMAR sömn är han snart uppe i! Nu ska jag iväg då.

Hoppas era näsor är snällare än min. tjing.

Kommentarer
Postat av: ida

Åhhh tack för vägvisningen med ica kortet =) haha

1000 va ju inget!!! coooolt, haha.

Hoppasa du mår bättre vid 19 och att björta tar hand om dig coh lagar en fin höstsoppa med nybakat bröd sen en varmchoklad med en liten godbit till. Det är du värd!



PUSS

2009-10-14 @ 16:43:34
URL: http://evaidamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0