Vääänta.

Godmorgon!

Sitter och väntar på att min tvätt med mina arbetskläder ska bli färdig så jag kan hänga upp den och gå och handla, vill inte att den ska missa en sekund på "torktiden" då jag börjar jobba om 2½timme och tvätten fortfarande inte är klar. Vilket betyder att jag antagligen får jobba i blöta kläder tills de torkat :( Men hellre blöt och ren än illaluktande och skitig!

Jobba 12-22 idag sen hem och däcka i sängen så man orkar kämpa sig igenom fredagens 12-21 oxå innan en efterlängtad helg är här!

LillaLina fyller ju 20barre på lördag och mammsen fyller oxå på söndag så blir till att åka upp till hedemora och mysa med kära familjen/släkten och nära vänner. Ska bli så himla skönt och roligt! Komma bort en stund och bara vara. 

Nu tror jag tvätten är klar så ska sätta lite fart.

Hoppas ni får en juvlig dag.  


Kommentarer
Postat av: Lina

Men åh fy fan ... Jobba i blöta kläder är ju typ det värsta som finns ! Men har inte ni torktumlare ? Ska bli bäst i helgen ! Alltså, med allt det här bakandet och NY och bara massa prat så har inte jag hunnit tänka ett dugg på att jag faktiskt fyller år. Kom på det igår. Usch ... Blä ! Lilla Lina kommer ju bli 20 år. Hualia ! PUSS

2009-11-12 @ 10:47:59
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0