Ur balans.

"Jag önskar dig god hälsa och välgång" och försöker att gå vidare, men hur många gånger jag än har gjort det så fortsätter jag att störa mig, dina pikar och ord gör mig irriterad. Varje dag. Jag pallar fan inte med dig önskar att jag inte behövde ha med dig att göra, men ibland så sätts man i situationer där man faktiskt inte får välja vilka människor man har omkring sig. Det är väl bara att acceptera och försöka göra det bästa av situationen. Ibland är det bara så förbannat svårt att bita ihop och le.


Kommentarer
Postat av: mia

wooosaaaa..

I feel you honey! vet hur de är, ibland går de bara inte.. försök att tänka på mig lite, de kanske hjälper. jag är ju ganska roande! :)

2009-11-06 @ 19:31:36
Postat av: mormor

Dumbommar är det synd om skratta åt eländet eller räck ut tungan. Du är bäst

2009-11-06 @ 20:34:42
Postat av: Sanna

Vem ska vi slå?! Hjärtat, vill ge lite pepp snart, måste ses när vi hinner! Stå på dig och ta ingen skit för du är underbar och en helt fantastiskt varm människa!! PUSS

2009-11-06 @ 21:08:42
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag håller du slår ;)

Helllan ja vet ju att du är bättre, thats it!! =)

ta ingen skit!!

PUSS

2009-11-06 @ 23:00:20
Postat av: Lina

Säger som alla andra, ta ingen skit Hellan ! Du vet ju att du är BÄST ! PUSS

2009-11-07 @ 02:31:22
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Björn

Älskling. Jag vet att du vart lite purken på mig idag, men kom igen. Jag vill ju bara vara kär =)

2009-11-07 @ 03:06:49
Postat av: mamma

Älskling du får inte ta till dig en massa skit!

Jag vet att du är bäst!!!

Kan jag göra nåt (hålla lr slå) så bara säg till.

Kanske du kan ta lite semester och vila dig ett par veckor det skulle du behöva.

Älskar dig <3

2009-11-07 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0