Sovmorgon.

Har vart en riktig tröttis de senaste dagarna, nästan aldrig har Björn gått upp innan mig, men nu har hanm
 gjort det två dagar i rad. Flera timmar tidigare till och med. Han har iof jobba tidigt och jag börjar inte förän 13 och igår var jag ledig men ändåå. Känner mig lat. Sängen har dock vart skönare än någonsin och perfekt luft/värme i sovrummet. MYS!

Nu är jag uppe, frukost i magen och efter tio på tvn, blir så trött på Malou, hon är inte särskillt spännande va? Jag tycker inte det, har alltid tyckt att hon är mysig förut men inte längre bara trååk.

Skön ledig dag igår, gjorde ungefär ingenting, var på möte på jobbet sen åkte jag ner på stan och kikade lite innan det blev sushi buffé med goaste Shaimaa, Abir och Hanna, mysig och rolig kväll :)

Nu ska jag slänga ihop en matlåda av ungefär ingenting innan det är dags för jobb igen, men det känns okej va.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh vill också soooova!! Gumman, ska vi bestämma nåt datum att ses? Alla fyra? Kanske nåt adventsfikarelaterat? Du saknas, drömde om förr i tiden inatt- du och jag, massa hästar, inget jobb ;)

Puss!

2009-11-19 @ 14:27:50
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Ida

Ååh vad mysigt med en ledig dag och inte göra så mycke =) Den va du värd!



Hoppas arbetsdagen gick fint. PUSS

2009-11-19 @ 17:37:52
URL: http://evaidamaria.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag har också tänkt på att Malou är ganska överskattad egentligen. Så är hon så otroooligt uttryckslös. Typ samma aniktsuttryck och tonläge hela tiden. Jag tror det är stämningen hon skapar i studion och att hon gör människor avslappnade som gör att det ändå går igenom. man blir ju lugn iaf :) Tycker typ att hon Paula eller vad hon heter också är totalt överskattad. Hon som har programmet på söndagar och hade frivolt förut. Henne ser jag faktiskt inte mycket positivt med alls ... Men smart är hon !



Puss och kramar !

2009-11-19 @ 23:42:24
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0