New moon.


Bild



Har precis kommit hem efter en mysigkväll. Började med en fika på årummet, för att därefter ladda upp med popcorn, choklad, snacks och cola och gå mot biosalen. Där blev det action, framme vid "biljettkontrollen" har Hanna helt plötsligt bara två biljetter. Hanna river i väskor och fickor, men ingen biljett. kontrollanten pekar in mot folket som stog bakom oss och på golvet låg vår sista biljett, slutet gott allting gott!

Filmen var hur bra som helst tycker jag, bättre än den första filmen och den var grym så nu är det bara att vänta med spänning på nästa...

Nått annat som är mindre roligt är att jag måste fått nån allergisk reaktion på nånting, har fått utslag på hela armarna och det kliar så ända in i.. Om det inte lägger sig under natten måste jag nog försöka ta mig till någon vårdcentral imorgon. Så nu vet ni det!

Ska krypa ner i sängen nu för imorgon ska man upp i ottan.

Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: mamma

Men snälla! Nu ringer du till hudmottagningen direkt och bokar tid!!!!

Om du slarvat bort direktnummret så tror jag det är: 0186115074

Var det många som skrek i salongen :)

2009-11-24 @ 08:33:45
Postat av: Lina

Men gumman då ! GÖR SOM MAMMA SÄGER !

2009-11-24 @ 08:59:19
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0