Min helg.

Som vanligt har jag haft en superhärlig helg (alla lediga helger är härliga, eller kanske alla lediga dagar! haha). Åkte upp till hedemora på lördag förmiddag, stannade till i vittinge för kaffe och kakor och snodde med mig mormor för att jag tyckte det var så tråkigt att åka ensam. Har nog aldrig gått så fort att åka till hedemora, mormor trodde att hon skulle få läsa bok under resan men det kunde hon glömma, pladdrade på som aldrig förr och vips så var vi framme.

Blev sång för Lina och mamma och in strömmade släkt och vänner, mysigt! De hade gjort helt fantastiskt goda smörgåstårtor och syrran hade bakat som en tok, bäst var cupcakesen med chokladbitar och hallon/vitchoklad frosting..Mmm!! :)

Massa fina presenter blev det och en heldag med nära och kära, underbart!

Somnade såfort jag la huvet på kudden. Söndagen var det dags för att fira mamma som faktiskt oxå fyllde år. Smörgåstårtan som blev kvar från dagen innan vart till frukost, finns inget godare att äta till frulle sne blev det massa goda bakverk igen. Jag och Lina umgicks under dagen och plockade undan inne. Mot kvällskvisten klev jag på tåget hem mot uppsala där Björn stog och väntade och skjutsade hem mig till en nästan färdig middag; Potatismos, lax och helt galet god räksås. Så himla gott!! Mys och choklad tryfflar sen somna jag på soffan helt slut efter en helgen.


tack alla för helgen!

På Linas blogg finns lite bilder från helgen.

Kommentarer
Postat av: Emilia

det låter som att du har haft en underbar helgm mkt att äta. förstår att du blev tröttis. själv avnjöt jag en tasty på vägen hem fr örebro, haha. puss!

2009-11-16 @ 14:47:55
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Bra att du tyckte allt var gott sötan :) Klart du och mormor vart proppmätta om ni fikade INNAN ni kom också. Knasbollar, haha ! PUSS

2009-11-16 @ 22:42:35
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0