Längtan.

Igår kom min vackra lillasyster hem till sverige efter sin NY resa. Så hon och mamma tittade in hos oss på väg hem från Micke och Ella och snicksnacka lite och Björn kunde ge Lina hennes födelsedagspresent lite i förskott eftersom han inte kommer kunna åka med på lördag :(


Snälla mamma hade köpt en chokladjulkalender med "antistress" tema, står små påminnelser på luckorna, super söt och säkert väldigt god ;) Tack mammii!


Åh mina underbara morföräldrar skickade med torkadsvamp åt mig. Mmmums! :)

Jag älskar er familjen, ni är bäst!


Mycket bra grejer nu, det gillar jag. Sen kan jag ju bekräfta att Hanna ska börja på stenhagen, vilket känns så jävla bra! Då är det som det ska vara igen! Jag gillar. Längtar till 1 december, då hon återigen stämplar in och jag får äta min första chokladbit ;)

Nu blir det lite mys innan jobbet väntar. Thé och andra avenyn.





Kommentarer
Postat av: hanna

snart baby kommer jag och ser till att det blir lite ordning och reda på den där stället! ;)

2009-11-11 @ 11:50:47
URL: http://hannastina.blogg.se/
Postat av: hanna

snart baby kommer jag och ser till att det blir lite ordning och reda på det där stället! ;)

2009-11-11 @ 11:51:08
URL: http://hannastina.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Längtar till Lördag när du ska få din Goodiebag ifrån NY :) Hade jag vetat att vi skulle åka förbi er så hade jag ju fixat i ordning den. Och du ska se att du får kul på Lördag fastän inte Björn är med :) PUSS PUSS Älskar dig, du är så himla fiiin !

2009-11-11 @ 18:32:10
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0