Kort och gott.



Har haft en superbra ledig dag. Blev sushi lunch men Hanna och sen en sväng på stan. Vid 15 plockade Björn upp mig och vi åkte ut till IKEA och strossa runt lite, köpte nya glaskrukor till våra orkideér som jag satte om när vi kom hem. De mår lite bättre nu för de hade det himla trångt innan i sina små små krukor.



Så nu pryder de fönstret så fint tillsammans med bland annat en blommande novemberkaktus. :)

Håller på och lagar mat här hemma och Björn skulle ha vin i sin sås så då bjöd han på en skvätt i ett glas åt mig, så gott men räcker med lite! Björn ska trycka skinkstek, potatismos och sås. Själv kör jag på en räksallad med couscous och gjorde till matlåda me, fint det!



Blev dock jäkla frästad av Björns flottiga vitlöksbröd, men jag står emot ;)

Nu är det matdags !


Kommentarer
Postat av: mormor

Din låda ser helt klart både nyttigare o godare ut, stå på dig.Till jul får du skinka.

2009-11-04 @ 20:21:43
Postat av: Ida

Du är så duktig med all mat, ser så gott ut! :)

2009-11-06 @ 13:33:23
URL: http://idanylen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0