Jag vill ha mat!

Skönt att jobbhelgen äntligen är över, dock har det vart en riktigt bra helg. Allt har gått bra faktiskt, inget att klaga på, härligt! Men ruskigt skönt ska det bli med en ledigdag i stockholm och träffa Emilia imorgon, så kul!

Nu sitter jag mest och längtar efter att Björn ska komma hem så vi kan åka och köpa sushi, håller på att dö av hunger, trodde inte att det skulle dröja såhäär länge tills jag skulle få äta efter jobbet för då hade jag jku käkat mellis vid 17 när jag sluta..buhu.. jobbigaste är att jag blir på så jävla dåligt humör, men knapra lite nötter nu så kanske jag inte får nått utbrott på Björn iaf ;)

Fick ett ryck och städa ur våra kylar och skafferi när jag kom hem, slängde allt som stog öppnat och gått ut datum och sortera upp fint på hyllorna, nice. skönt att faktiskt se vad som finns. Var in på maxi och köpte massa goda frukter och c-vitamin innan jag gick hem oxå, ingen svinis ska få ta mig inte! Apropå det, ska man vaccinera sig? Jag tror det, eller?

Nu ska jag leta klubbkortet kuponger till sushin och stå redo på gatan när Björn kommer, måste ju skynda hem till ensamma mammorna. Viktigt!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag är i valet och kvalet:S Tror egentligen inte på mediciner ;) Skönt med ledig dag, du får krama emilia så mycket, jag missade ju henne:( Hur har ni det nästa söndag?? Kanske boka in nåt? Puss

2009-11-08 @ 21:08:29
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0