Hoppades på sol.

Godmorgon!

Idag är det måndag och jag är ledig, blev en oplanerad sovmorgon då jag lyckats vända på dygnet. INTE bra. Imorgon ska man upp 7 igen. Igår när jag la mitt huvud på kudden önskade jag mig sol idag, ville ta en promenad och fyllas av ny energi från solen, istället möts man av att regnet smattrar mot rutan och känner sig tröttare än någonsin.

Får hälla i mig lite ABCD-vitamin och piggna till, mycket roligt som väntar idag. Jag och Björn ska städa, iof inte så kul men härligt när det är klart! Vi ska ner på stan och äta lunch, tror jag får testa Kalas lunch idag och mot kvällningen blir det fika med Hanna och sen New moon. Härlig start på veckan tycker jag! trots detta rusk väder.




Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är så vacker jag är glad att du fick lite sol på dig.Jag har varit i skogen och letat både det ena och det andra bl a Sessan den skruttan. Kramar

2009-11-23 @ 15:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0