Gottis lördag.

suck. Här har jag gått och vart sugen på nånting hela dan, gick in på ica och tänkte att naturgodis kunde vara en bra idé, tog alla favvisarna, alla med mycket choooklad. Jordgubbar i vitchoklad och olika nötter i mörk. Kom hem och tog en och det var inte ens gott :( så jäkla besviken! Tur att jag köpte glass oxå, glass slår aldrig fel, hoppas jag..


Nu ska jag ha sent lördagsmys med mig själv eftersom Björn ska jobba som vanligt. Glass och gårdagens idol blire, ska äntligen få se vad alla böla så himla mkt om igår ;) Varenda kotte hette ju att de grät till idol på fejjan så återstår att se om även jag ska fälla en tår...


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken besvikelse ! Hatar äcklig godis. PUSS

2009-11-21 @ 23:45:05
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0