Du gör mig så glad.



Mamma gav en hint igår om att jag kanske skulle få nått på posten idag, spänannde. Gick med snabba steg hem från jobbet för att se om något dykit upp och visst hade jag fått ett stort gult kuvert ifrån mamsen. Inuti låg några töntiga brev jag skrivit och två roliga artiklar/bilder från tidningar. Ett från hippo-kampen och ett från när jag vann monté SM. Åh så mys, var jätteroligt att läsa och jag tänkte mig tillbaka till då. Fan va coolt Sanna att vi faktiskt tävlat i scandinavium, jag citerar dig ifrån artikeln "Det blir kul att rida i scandinavium där alla kändisar varit och skulle det inte gå så bra är vi åtminstone fjärde bäst". Hur det gick? Jo vi kom tvåa, tror vi var en poäng från att vinna, om jag minns rätt.. Tävlingsmänniskor som vi är var vi besvikna men våra mammor övertalade oss till att vara nöjda.
 Jag döör vad söta och små vi var. Jag älskart och jag saknar det!






Med i brevet låg även pepparkaksformar till kommande julstök och..


..uppiggande choklad!!

Tack världens bästa mamma! Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅÅÅÅÅH vi va sååå coola!!! Helt sjukt! FAn va jag saknar den tiden, saknar dig, oss, hästarna, Kicki - ALLT! Och vi skulle ha vunnit om inte domarn varit blind ;) Ruttnar fortfarande när jag ser henne på tv!

Hör av dig angående förra frågan ;) Får koppla in en VHS och kolla minnen nån dag :)

Puss min allra första äkta vän :)

2009-11-20 @ 08:29:32
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Emilia

supertufft var det, kommer ihåg hur imponerad jag var när jag sett er på tv eller om dte var ngn som hade spelat in m kamera. visst hette sannas häst victoria.. och varför minns jag det :) puss

2009-11-20 @ 10:43:56
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Men vad gulligt och vilka fina bilder ! :D Den på dig och Mulle var jättesöt. Vilken syster jag har ! Mycket att vara stolt över. PUSS

2009-11-20 @ 12:05:39
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jag saknar oxå den tiden lite men du är ju förfarande lika gulligt underbar.Älskar dig.

2009-11-20 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0