Underbara helg, varför ska du vara slut?

HAr haft en så himla bra helg. Den har vart jobbig, min rygg värker och jag har en lätt träningsvärk i benen av allt kutande upp och ner för trappor med grejer, men det är bara härligt!

Våran lägenhet här i S-hagen börjar mer och mer likna ett hem, ett underbart hem. Björn ska bara få in alla sina kläder i garderoberna och sen är det bara pyssel och mys, gardinstånger, tavlor, hyllor. Ja, allt det där roliga kvar!!

Nått som känns jobbigt är att vi har svartbäckslägenheten kvar att städa, det känns tungt. Speciellt eftersom jag stänger varje dag innan nykelöverlämningen, vilket betyder att vi måste gå upp tidigt någon dag och städa, precis vad man vill va?
Igår åkte vi till Stockholm som sgat med Björn mamma och såg på konsert i ledning av caroline af ugglas, var både roligt och jäkligt bra! alla kan sjunga.

Mysig promenad i solskenet tillbaka till stationen och hem till uppsala, där vi åkte ut till ikea och åt köttbullar och handlade endel såklart! :)

När vi kom hem var vi toktrötta som slumra till lite i soffan innan vi gick till maxi och handlade frukost och grejer till varma mackor som vi avnjöt framför peter pan, perfekt söndag! Varför går lediga helger alltid alldeles för fort?

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart är åt helvete för kort! Låter iallafall som du haft en mysig helg :) Fan vad jag HATAR mitt f*tt-kollektiv! Tackar gud för att jag snart har en hel månads semester. Puss Puss!!

2009-05-12 @ 00:07:35
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0