Tröttis.

Igår blev en bloggfri dag, var nästan en datafri dag. Det var skönt! Slutade fyra, då åkte vi till torbjörnstorg och hämta ut mitt (eller vårat!) megastora paket från HM, där inne fanns: Kuddar, kuddfodral, grytlappar, shorts, flipflops och en scarf, satt fint sådär på en tisdag. betalt och klart bara att ta hem lixom. :)

Sen så laga vi lite mat, couscous med massa grönsaker och kyckling, till förrätt gjorde Björn världens godaste vitlöksbröd, vågar nog påstå att ahn är bäst i världen på att göra vitlöksbröd! jag somnade på soffan medans Björn firra med kycklingen och sen blev det maat. mumma! Efter maten så drog vi ut på en promenad runt stenhagen, vi har verkligen de finaste gåvägarna här, helt underbara! Björn visa mig alla "hans" skolor och hans smultronställe : Grustaget! Äntligen fick jag se hans favorit ställe och det var så vackert, där ska vi picknicka i sommar!

När vi kom hem blev dte lite chokladmousse med crisp och thé, sne somna jag på soffan, som vanligt :)

Idag har vi bara jobbat, båda två. Duktiga vi. Nu väntar vi på maten, blir ungefär samma som igår för det är det vi har hemma, sen ska jag göra super goda smoothies till efterrätt åt oss, man kan inte äta chokladmousse varje dag ;)

Senare blir det Grey´s...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0