Torr hårbotten?

God morgon!

Vilket härligt väder vi har, underbart. Synd att det ska vara så förbaskat kallt bara, men så länge solen skiner är det inte läge att klaga tycker jag!

Blev en lång dag igår 05-20 var jag igång och härjade, sen när jag kom hem somnade jag i Björns knä medans han masserade min onda hårbotten. Är det nån som har nått tips på extremt torr hårbotten föresten? Min håller på att ta kol på mig. Alla tips är välkommna iaf :)

Nu ska vi klä på oss och åka till svartbäcken för sista gången, känns lite tragiskt, är ju ändå min och Björns första lägenhet ihop, men ska bli skönt att ah det avklarat så man inte behöver tänka mer på att fixa där och bara satsa på det nya :)

Ska förbi Gränby C en sväng oxå, jag behöver verkligen ett par nya ballerinas, hur ska man klara sommaren annars? Hoppas jag hittar nått bra för behöver dom tills imorrn när vi ska på dop faktiskt.

Nu måste vi dra, måste hem till två oxå för då kommer bruuschan och marie!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0