Stressad tjej.

Hej på er!

Björn kom i tid till jobbet imorse, vi hann till och med äta frukost innan. Innan han åkte till sitt lämna han mig i svartbäcken för att städa, jag var dödligt trött så gick till statoil och köpte en kaffe (trots detta slumra jag till på soffan en stund) innan jag börja städa.

Putsade alla fönster, torka alla dörrar/lister, torkade ur kylen, dammsög och skurade golven. Sen var jag härligft svettig då solen låg på i hela lägenheten. Mysigt! Raska steg till bussen och hem till S-hagen, in på maxi, handlade snabbt, hem och duscha. Nu har jag slängt ihop lite mat, som jag precis konstaterat att jag abar slänger i mig, något uppstressad tjej. haha! Nu ska jag njuta av det jag har kvar och varva ner lite, är ju trots allt en timme kvar innan jag börjar jobba.

Läängtar tills jag stämplar ut ikväll och har två lediga dagar framför mig, imorgon ska ajg bara pyssla här hemma i lägenheten, har vart så otacksamt och städa så noga utan att ens få någon glädje utav det. Så imorgon blir det vårt hem som ska få lite kärlek.

Hoppas ni har en bra dag fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0