Släcker eldsvådor nära dig!

Gokväll/natt!

Haft en bra dag, jobbet gick fort och smidigt tills jag satt inne på kontoret och våran nattstädare ropade att det brann, jag sprang ut och ställde mig och tittade på grillfrysen som det börjat brinna i. Drog ur sladden och greppa tag i brandsläckaren och släckte, kände mig faktiskt lite cool, så efter att elden slocknat va jag tvungen att spruta lite till, bara för att! Ifall jag missat nått på stängningen är det såklart för att jag blev traumatiserad, så är det!

Nu är jag ensam och har dubbel tråkigt, har ätit skogaholmslimpa med skinka och druckit oboy, känns som när man va liten och kom in från stallet. Apropå stall funderar jag på att börja rida igen, får väl bli på ridskola har ju inte våra fina hästar i närheten. Så till hösten kanske det blir :)

Ledsen är jag att jag missa grey´s ikväll med, verkar ha vart en kanon avsnitt (som alltid), måste köpa alla boxar, grey´s är bäst!

Nu ska jag krypa ner i sängen, kanske kolla webb-tv och somna.

Sov gott om ni inte redan gör det :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag blir så jävla stolt över dig när jag läser här att du släcker bränder och grejor!

2009-05-28 @ 10:18:48
Postat av: IDAA

I´m proud of you Hellan, good work!

PUUSS

2009-05-28 @ 10:21:31
Postat av: Sanna

Wow gumman, vilken hjälte! =) Åå kan vi inte rida tillsammans?? Är oxå såå sugen, man har ju tappat en bit av sig själv när man inte rider längre :( Saknar allt med det! och DIG! Puss

2009-05-28 @ 11:33:39
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Emilia

haha jag hoppas att du gjorde lite rambo-rullningar också samtidigt som du skrek "GET DOOOOWN"

2009-06-03 @ 11:03:48
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0