segaHelena

Så har det gått mer än en vecka, igen. Hopplöst. Hur som helst har jag öppnat måndag-fredag, skönt att komma hem till kvällen men jobbigt att gå upp om morgonen. Ännu värre när Björn ligger kvar och har det bra. Men jobba måste man ju.

Har ju fått nya lägenheten nu och nyklarna, har till och med vart till mio och köpt en soffa, som redan (hör och häpna) står och väntar på oss i nya lägenheten, lycka!

Så imorgon går flyttlasset, ska bli så härligt, längtar till nya lägenheten, den är så fin. Så perfekt! (dock kanske inte 100% tapeter man det går ju att lösa) Dessvärre är det inte många pinaler som är nerpackade än (såå tråkigt), önskar att man bara kunde teleportera sakerna dit dom ska, men det kan man ju inte (det fattar ju till och med jag!) men jag tänker fortsätta förneka att jag faktiskt måste göra det och att jag måste göra det snart en liten stund till, sen kommer jag i sann "mamma-anda" stå och göra det i sista sekund när det inte går att smita undan längre, vi är bra lika trots allt jag och mammi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0