Mitt i veckan!

I måndags kom jag till jobbet som en strålandesol och folk frågade vafan som va fel med mig, men jag hade bara haft en jäkligt bra helg, det gjorde mig glad och full av energi. Nu börjar enegin sakta men säkert sippra ut och jag är glad att jag är "ledig" imorgon. Riktigt ledig är jag ju inte då jag först har möte med arbetsmiljögruppen klockan 10 och sen föreläsning om tidsplanering på kvällen 16.30-21. Meeen jag är inte den som klagar, har ju några fria timmar på dagen och det där är ju egentligen roliga saker som jag verkligen uppskattar :) det blir bra!!

Ska strax väcka Björn så ska vi åka till himla och spana in om vi kan hitta nått fint till lyan, mormor berättade om några kuddar som ska se ut som vi vill ha dom; Rooosa!! :) Visst var det himla du jobbade på Emilia??

Sen så blir det jobb igen, kör 13-22 även idag.  Nu ska jag väcka Björnis sen ska vi åka :)




Sötisar <3


Kommentarer
Postat av: E

Ja, det var typ mitt första jobb! Fick hjälpa till och hämta kuddar på lagret typ :) Jättefina saker de har där. vi har massor av kökshanddukar och tygservetter därifrån. hoppas att ni hittar ngt fint! Bra att du är full av energi mitt hjärta!

2009-05-27 @ 11:19:42
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: hanna

men gud vilka sötnosar ;)

2009-05-27 @ 11:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0