Klockan står på 05.00

Hej på er kvällsnissar!

Jag är nyligen hemkommen från jobbet. Har pussat Björn hejdå, då jag lånat ut honom till småttingarna ännu en kväll/natt. Tråååkigt för mig, men ska ändå försöka sova snart då klockan står på 05.00 imorgon. Björn ska upp på introduktion (börjar 06.00) på hans nya jobb och eftersom jag ändå måste vakna och väcka honom (nej han kan inte vakna skälv efter typ 2timmars sömn) så tänkte jag åka med och städa klart i svartbäcken innan jag börjar jobba, så blir en låång dag imorgon. Skönt att man har en ledig freda + lörda framför sig!

Nu ska jag dricka lite te innan det är dags för sängen!

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: E

Hallå älskade! Vad spännande med B's nya arbete! hälsa lycka till!

2009-05-14 @ 09:43:30
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0