Jag vill sova!

Fy fan för att vara såhär trött Idag. Vill bara vara pigg nu, måste vara pigg nu. Är så mycket att göra och jag vill, men min trötta kropp säger ifrån. Förjävligt.

Har sovit lite mindre än vad jag borde under en längre tid, kommer faktiskt inte ihåg senast jag sov tills jag vaknade utav mig själv. Ställer alltid klockan. Men efter att flytten är klar, och vi kommit iordning då ska jag ta en riktig sovdag, mm jag längtar! Vet att ångesten brukar smyga sig på om jag känner att jag inte gjort nått vettigt under mina lediga dagar, men vad kan vara mer vettigt än att tahand om sin trötta kropp? så ska jag tänka iaf! :)

Nu är det dags, inatt sover vi i nya lyan!

Puss på er sötisar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Man ska lyssna på kroppen och unna sig det man behöver sötis! Oavsett väder eller om man har en ledig dag eller mycket att göra... Jag är ju proffset själv på att stressa upp mig själv för att jag alltid har så mycket som "JAG MÅSTE" göra. Sen upptäcker jag ofta att det jag måste göra är att typ baka eller hinna träna. Och det kan man ju göra imorgon ;) Mañana Mañana...

2009-05-09 @ 11:57:07
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0