Jag har en händig man!

För en tid sen diskuterade jag och Björn att vi måste skaffa utemöbler till balkongen, v kollade på diverse grupper här och där, men allt med rotting kostar ju skjortan och det var nått sånt, lounge aktigt vi ville ha.. men vi ville inte lägga många tusenlappar på utemöbler. Vi hittade en grupp som "får väl funka" på ikea, då Björn sa att han skulle bygga utemöbler, bygga såna vi ville ha. Jag skrattade lite och sa att han väl inte var den händigaste mannen jag kände, nu drygt två veckor senare står en superfin soffa + ett bord ute på balkongen, helt gjort av Björn. Just nu sitter han och syr kuddarna till och nej han har inte köpt färdiga kuddar! Han har sytt kuddar som passar soffan, stoppat dom med dun (så ser ut som vi slaktat gäss inne på toan) och nu syr han ihop det sista på ytterfodralet, super snyggt! Han är så jävla duktig och jag är så stolt, kommer ha finaste balkongen i sommar och allt har vi gjort själva :) (säger vi eftersom jag står för all växtlighet iaf)!

Ni får bildbevis såfort kamera tillbehören är hittade!


Min händiga man!


Kommentarer
Postat av: Lina

Men oj vad duktig han är ! :D

2009-05-29 @ 11:22:01
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0