Hej lediga helg!

Godmorgon!

Hoppas du mår bra, jag mår mycket bättre! Min hosta har nästan lagt sig (känns det som) så jag håller tummarna att så är fallet, tröttnat rätt rejält på att känna mig hängig, vill ut och gå på våra underbara gå vägar här, komma i lite form igen. Skulle kanske inte vara fel?

Har ätit min ordinarie frukost idag: yoghurt, äpple, kanel och müsli. Ska nog dra ner ett glas vatten med en c-vitamin brus oxå. Så är förkylningen som bortblåst sen, visst?

Idag ska mormor och morfar komma hit :) Lycka! Jag har världens bästa mormor och morfar om ni inte visste det! De ska hjälpa mig ch köpa och plantera blommor till balkongen och så, ska bli super skoj!! Dock måste vi köpa lättsköta blommor, för mina gröna fingrar har nog inte riktigt blommat ut än men dom är på väg, små knoppar ;)

Ikväll blir det middag hos svärmor, Björns moster med karl är där oxå, mysigt och gott :)

Nu ska jag städa undan lite här hemma.

Ha en underbar dag vackra människor.


Kommentarer
Postat av: E

hallå vackra tösabit! Bra med morföräldrar som kan det där med plantering av små blommor. Nu är mamma här som hälsar att hon ibland kikar in på din blogg också! Jag har fört den vidare ;D puss!

2009-05-23 @ 11:06:22
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh vilket mysigt inlägg! Hoppas ni får en trevlig dag och kväll då :) Och krama på mormor och morfar om dom är kvar och du ser det här! Puss puss

2009-05-23 @ 14:02:23
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0