happy friday.

Härliga dag och massor har vi fått gjort. Lämnade över nycklarna från svartbäcksgatan till ägarna efter att vi fixat klart och tagit bort de sista sakerna, eller Björn ahde skjutsat mig till gränby C innan så fick han åka och lämna nycklarna själv medans jag spenderade lite pengar. Har knäppt kort på alla grejer men hittar inte kamera sladden så bilder ifrån produkternas hemsidor får duga, därav fel färger och så..




När Björn var klar hade jag precis gått in i Kj, bokstavligen så vi bestämde oss för en fika/lunch ihop när Björn kom. Jätte mysigt att träffa Emma lite, ses alldeled för sällan tycker jag (träffar alla alldeles för sällan) men jag håller tummarna för att det blir en flytt till uppsala så snart som möjligt, så har man henne iaf lite närmare :)

Efter lunchen begav vi oss hemåt, Björn drog ner på stan och fotade lite och jag klickade lite på datorn och välkomnade Marie och Fredrik med öppna armar när de kom för att hämta Fredriks säng som jag fått lånat. Tyvärr blev det en snabbvisit från deras sida, men får styra upp lite här hemma och bjuda över på fika inom snarframtid så vi hinner se slite mer :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen ikväll blir det vin med Stina och Ida, om allt vill sig rätt och det ska det!


Kommentarer
Postat av: Lina

I LOVE YOU! Snygg sjal :) Puss

2009-05-16 @ 13:15:36
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0